Skip to main content


پتی نیوز –
مهمترین اخبار اقتصادی امروز شنبه ۱۱ تیر به شرح زیر است:
خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه می‌شودروابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد خدمات مبتنی بر کارت و خرید اینترنتی برای کلیه اتباع خارجی در دسترس است و سایر خدمات بانکی پس از دریافت اطلاعات هویتی ارائه می‌شود.
رکورد اوج بار مصرف برق شکسترکورد تاریخی اوج بار مصرف برق امروز با رقم ۶۷ هزار و ٣١٨ مگاوات شکست.
پرداخت سود‌های رسوبی می‌تواند اعتماد مردم را به بازار سرمایه برگرداندعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سلب اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه، پرداخت سود‌های رسوبی می‌تواند اقدام مناسبی جهت بازگشت اعتماد آنان باشد.
دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت خسارت ساختمان‌ها در حادثه زلزله هرمزگاندر پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری در شهرستان خمیر هرمزگان، وزیر اقتصاد در دستوری خواهان ارزیابی خسارت وارده و پرداخت آن توسط صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد.
تخلیه‌ و بارگیری در بنادر متوقف نشده‌/ فرودگاه هرمزگان به حالت آماده باش در آمدمدیرکل بندر شهید رجایی گفت: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز در استان هرمزگان، هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.
واحدهای غیر فعال صنعتی وارد چرخه کار می شوندوزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از ۵۰ درصد از واحد‌های صنعتی نیمه فعال و راکد که از چرخه کار خارج شده بودند، فعال می‌شوند.
سامانه مودیان تا مهر امسال اجرایی می‌شود؟رئیس مرکز آموزش و پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی گفت: اگر همه سازمان‌ها همکاری داشته باشند، سازمان امور مالیاتی آمادگی دارد از اول مهر ۱۴۰۱ پذیرای ۷ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان باشد.
زمین گیری ۵ هواپیما زمینه ساز لغو پرواز‌های داخلی شدمدیرعامل یک شرکت هواپیمایی گفت: در یک ماه گذشته به فاصله یک هفته ۵ هواپیما زمین گیر شده که همین امر زمینه ساز لغو تعدادی از پرواز‌ها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

∎​