Skip to main content

به گزارش پتی نیوز،
به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی برخی مدارس اردبیل فردا در نوبت قبل از ظهر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.براساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در این مدت فعالیت‌های آموزشی مدارس اردبیل و مشگین شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.
همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین به صورت غیرحضوری و از طریق شاد انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان نیز در سری قبل از ظهر با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم از تداوم هوای سرد و کاهش بیشتر دمای هوا تا اوایل هفته آینده در این استان خبر داد.

مدارس خراسان رضوی تعطیل شدند
همچنین مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس ابتدایی مشهد و برخی شهرستان‌های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهد بود.
حسین محمدزاده در خصوص تعطیلی مدارس استان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و شهرستان‌های صالح‌آباد، چناران، طرقبه‌شاندیز، زبرخان، جلگه‌رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.
وی افزود: همچنین مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان و مدارس متوسطه اول در جلگه‌رخ و احمدآباد تعطیل است. کلیه مقاطع شهرستان کلات نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. کلیه مدارس استثنایی نیز در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذر، تعطیل هستند.
منبع:اقتصادنیوز