Skip to main content


پتی نیوز –
به گزارش سرویس بورس مشرق ، بازار بورس امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۹ در دومین روز کاری در هفته جاری همچون روز گذشته، مثبت و سبز پوش بود و تقاضای خرید نمادهای بزرگ و شاخص ساز موجب صعود ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن به کانال یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحد شد. نمادهای کوچک بازار بورس نیز شرایط خوبی داشتند و شاخص کل هم وزن بورس نیز ۱۰۲۷ واحد رشد کرد.

بیشتر بخوانید:
نمادهای تاثیرگذار امروز ۲۴اسفند ۹۹ در بورس

شاخص کل ۱.۲۸ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۴ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم این رشد را رقم زدند.
در پایان معاملات امروز نمادهای اپال، خودرو، خساپا، شپنا، شستا و خگستر پر تراکنش‌های بازار بودند. نمادهای فارس، کگل، کچاد، خودرو، پارسان، وبملت و ومعادن بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۱۰۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۱۴۳ هزار و ۲۱۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴ هزار و ۶۴ تومان رسیده است.

 ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۶۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۴ هزار و ۷۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۴۴۶ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

∎​