Skip to main content

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش بزرگی از مدارس کشور، بحث ایمنی مدارس، به خصوص در حوزه استفاده از لوازم گرمایشی را منتفی نکرده است. به خصوص، در بسیاری از مناطق سردسیر و کم‌برخوردار که یا دسترسی به کلاس‌های آنلاین با محدودیت مواجه است یا خوشبختانه شیوع کرونا در آنها کمتر است، دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.
سال ۹۱ و حادثه مدرسه روستای شین‌آباد، توجه مردم و بخش خصوصی را متوجه این موضوع کرد که گرمایش ایمن، چقدر می‌تواند آینده فرزندان کشور را تحت تاثبر قرار دهد. از همان زمان، گروه بوتان، که یکی از حوزه‌های فعالیت آن صنعت تاسیسات گرمایشی است، تصمیم به تجهیز مدارس به گرمایش ایمن و استاندارد گرفت. گروه بوتان، با راه‌اندازی طرح “کلاسمون گرمه” توانست تا سال ۱۳۹۸، گرمایش ایمن را به ۲۳ مدرسه در مناطق سردسیر و کم‌برخوردار هدیه دهد.
به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بوتان، در سال جاری نیز بوتان در راستای مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپین”کلاسمون گرمه” و با هدف تامین گرمایش مطلوب جهت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، اقدام به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی پنج مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، کردستان، فارس و آذربایجان غربی کرد. در مجموع ۱۴۲ دانش‌آموز در مدارس مذکور به تحصیل اشتغال دارند.
 
*پتی نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*