Skip to main content


پتی نیوز –
به گزارش ایسنا، یدالله طاهرنژاد –  رئیس هیئت مدیره کارخانه ارج – در مراسم احیای خط تولید لوازم خانگی ارج، با بیان اینکه راه ریشه کن کردن فقر مطلق از تولید می‌گذرد، اظهار کرد: تاکنون تمام دیون شرکت ارج از جمله دیون بانکی، شهرداری، کارگری غیره پرداخت شده است.
وی همچنین از دو مرحله افزایش سرمایه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها،  تا آخر اردیبهشت خط سوم کارخانه اضافه می‌شود و از همین ماه، پنج محصول شامل کولر آبی و گازی، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.
به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه‌ریزی‌ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به ۵۰ درصد برسد. همچنین تا سال ۱۴۰۲ خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ تولیدات کامل این شرکت با ۹ محصول به بازار عرضه خواهد شد.
کارخانه ارج قدیمی‌ترین و از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی است. این کارخانه در دهه ۹۰ با مشکلات مالی زیاد و همچنین کهنه شدن تجهیزات و ماشین آلات مواجه شد و در نهایت در سال ۱۳۹۵ تعطیل شد. اما بعد از پنج سال در اردیبهشت امسال اعلام شد که برند ارج، به‌فروش رفته‌ و با کالاهایی نوین، شروع به کار خواهد کرد.
انتهای پیام
∎​