Skip to main content


پتی نیوز –
به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان سومین جلسه ذی‌حسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱، به ریاست علیرضا عرب‌ها، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان برگزار گردید.
عرب‌ها ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، تاکید کرد: امید است بتوانیم در مسیر زندگی شخصی و کاری خود رهرو راه آن بزرگواران باشیم.
وی با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ضمن تاکید بر توسعه اشتغال با رویکرد شرکت‌های دانش بنیان، از ذی‌حسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی خواست در خریدهای دستگاه‌های اجرایی، خرید از شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت قرار دهند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط مالی و اداری افزود: ذی‌حسابان باید با تطبیق اسناد مالی با قوانین و مقررات، ضمن ایجاد نظم و انضباط مالی در دستگاه‌های اجرایی از هدر رفت منابع و هزینه کرد غیرقانونی جلوگیری نمایند.
عرب‌ها با اشاره به برنامه دولت درخصوص افزایش تفویض اختیارات دولت به استان‌ها، از حاضران خواست جهت هماهنگی و وحدت رویه در پرداخت‌ها، به تبادل نظر در کارگروه‌های تخصصی در این زمینه پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را به اشتراک بگذارند.
وی ارسال به موقع حساب‌های ماهانه و نهایی دستگاه‌های اجرایی استان توسط ذی‌حسابان را قابل تقدیر دانست.
در ادامه نتایج مباحث کمیته فنی در خصوص حقوق مشمولین قانون کار به اطلاع سایر همکاران رسید و دستورالعمل‌ها، آئین نامه و ثبت‌های حسابداری ابلاغ شده سال ۱۴۰۱ در خصوص اسناد خزانه اسلامی مورد بررسی و بحث و تبادل نظر ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت. در پایان پیشنهادات و راهکارهای حاضران جهت بهبود و رفع برخی مشکلات ارائه شد.

∎​