Skip to main content


پتی نیوز –
روزبهان گفت: مزایده واگذاری ۶۵ طرح معدنی در کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی شامل؛ ۱۶ فقره پروانه اکتشاف، ۲۱ فقره گواهی کشف و ۲۸ پروانه بهره برداری براساس برنامه‌های وزارت صمت از ۲۸ آبان ماه امسال از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir آغاز شده است.
او با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۸ آذر ماه امسال نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام و تا تاریخ ۲۳ آذرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه دولت اعلام کنند، افزود: در تاریخ ۲۶ آذر ماه نیز اسناد مزایده در سالن اجتماعات اداره کل صنعت معدن و تجارت استان پاکات بازگشایی می‌شوند.
روزبهان می‌گوید: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده به آدرس الکترونیکی kvb.mimt.gov.ir اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ادامه داد: با مزایده این معادن بخشی از ظرفیت‌های معدن استان را فعال و مجوز‌های بهره برداری برای آن‌ها صادر می‌شوند و تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که موجب رونق اقتصادی و اشتغال در استان خواهد شد
به گفته این مقام مسئول، درحال حاضر ۸۱ پروانه بهره برداری معدن در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۴۵ فقره از این معادن فعال، ۹ معدن در حال تجهیز و ۲۷ معدن نیز غیرفعال هستند.

∎​