Skip to main content


پتی نیوز – به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی،  سید فرید موسوی، عضو  هیت مدیره بانک ملی ایران در حاشیه بازدید  از صنایع و واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی با بیان اینکه  در سفر به این استان از طرح های توسعه ای و صنعتی استان بازدید وحمایت شد، گفت: در این سفر بر روند پرداخت مصوبات تامین منابع مالی قبلی نظارت داشتیم و برخی تسهیلات جدید هم مصوب شد.
وی ادامه داد: میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها متغییر بود و از حدود۶۰ میلیارد تومان تا۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.
موسوی یادآورشد: بانک ملی ایران در سال جاری تا اول بهمن ماه ۱۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که ۳۵ درصد این تسهیلات در حوزه صنعت و ۲۰ درصد در حوزه خرد و حمایت از اقشار محروم بوده است.
وی با اشاره به رسالتهای اجتماعی بانک ملی و تامین منابع مالی پروژه های زیر ساختی در استان عنوان کردند: در چهار محورمراغه -هشترود،میانه-سرچم،سراب -نیر و محور شبستر  و کنارگذر بناب حمایت مالی انجام داده ایم که برخی از این پروژه ها آرزوی دیرینه مردم  منطقه بوده است.
حسن مونسان،معاون شعب بانک ملی ایران نیز با اشاره به حمایت این بانک از واحدهای تولیدی گفت:همراهی خوبی از سوی این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی صورت گرفته  ودرهمین راستا از  واحد های تولیدی و صنعتی که در سفر امروز بازدید شد حمایت تسهیلاتی  ویژه ای صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در مقابل حمایت از این واحد تولیدی انتظار افزایش سپرده و بالا بردن همکاری را داریم تا بانک  ملی هم بتواند به رسالت خود عمل کند.
وی تصریح کرد: این  بانک درتامین منابع مورد نیاز واحد های صنعتی ، نهایت همکاری ممکن را خواهد داشت.
 محمد نجف زاده، مدیر امور شعب منطقه یک کشور درجمع خبرنگاران  با اشاره به روندپرداخت تسهیلات در شعب بانک ملی به ویژه در مناطق محروم گفت: پرداخت تسهیلات خرد تا ۳۵ درصد به اقشار محروم صورت میگیرد.
وی ادامه داد: در زمینه پرداخت تسهیلات به صنعت و تولید نیز توجه ویژه ای صورت میگیرد.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بدون ضامن یادآور شد: در این حوزه شعبات به صورت صدرصد عمل میکنند.
 نجف زاده بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال آینده نیز تا۲۵درصد تسهیلات خرد به اقشار محروم پرداخت میشود.
 عادل غلامی،رئیس بانک ملی آذربایجان شرقی نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان گفت: نظر مساعدی از سوی مدیران ارشد بانک ملی به استان و واحدهای تولیدی وجود دارد و همراهی ارزشمندی را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: دراین سفر نیز برنامه های بازدید از واحدهای برتر استانی صورت گرفت و با توجه مدیران ارشد بانک ملی کشور  در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال  استان گامهای بزرگی برداشته شد.
وی خاطر نشان کرد: بانک ملی به عنوان بانک حامی تولید همه تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری در جهت تولید به ‌کار بسته است.
گفتنی است در این سفر از چند واحد تولیدی در استان ازجمله کارخانه های درب شیشه رشید،سهند فلوت ،داروسازی دانا و ایلکین بازدید شد.
انتهای  پیام
 
بیشتر بخوانید:
∎​