Skip to main content

فهرست این مقاله
قیمت لحظه ای رمز ارز رادیو کاکا (Raca)

نمودار لحظه ای رمز ارز رادیو کاکا (Raca)

رادیو کاکا از جمله ارزهای برتر سال گذشته میلادی است و با وجود اینکه مدت زیادی از ظهور این ارز در عرصه کریپتو نمی‌گذرد، با اهداف و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد خود را از سایر رقبا جدا کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با خواندن این مقاله با اهداف و افق پیش‌روی رادیو کاکا آشنا شوید تا به ارزش‌های این رمز ارز بیشتر پی ببرید.
ارز رادیو کاکا چیست؟
رادیو کاکا و مجموعه دانش‌بنیان رمز ارز دانشگاه کمبریج برای تشکیل سیستم آموزشی متاورس، در راستای توانمندسازی در ایجاد اصلاحات آموزشی و ترویج اجرای عدالت آموزشی با یکدیگر همکاری دارند. متاورس به‌عنوان طرح و برنامه‌ای که دنیای مجازی و دنیای واقعی را با یکدیگر ادغام می‌کند، فرصت‌های بزرگی را برای ایجاد تغییرات در آموزش، شبکه‌های اجتماعی، محتوا، مدیرت و دیگر برنامه‌های عرصه فناوری اطلاعات مهیا می‌کند.
در حال حاضر، با گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و قرنطینه‌های مداوم، استفاده از آموزش مجازی به روش ترجیحی و اولویت‌دار تبدیل شده است. به پیکار جدیدی برای شرکت‌های فناوری دیجیتال در عرصه نوآوری فناوری در جهان تبدیل شده است. در این راستا، رادیو کاکا و مجموعه بلاک ‌چین دانشگاه کمبریج در ایجاد برنامه آموزش مبتنی بر متاورس با یکدیگر شراکت می‌کنند.
اهمیت هدف رادیو کاکا در ایجاد فضای متاورس و آموزش

از زمان شیوع جهانی ویروس کووید ۱۹، فضای آموزش در سراسر جهان ضربه سنگینی را متحمل شده است و سیستم‌های ارتقای فضای آموزش دائماً در حال تغییر است. در سال جاری، مفهوم متاورس همچنان محبوب است و شرکت‌های فناوری اطلاعات مانند فیسبوک، مایکروسافت، توسعه زیرساخت‌های متاورس را سریع‌تر از گذشته صورت داده‌اند.
با توسعه روزافزون رادیو کاکا و استقرار فناوری‌هایی مانند متاورس، دیفای (DeFi) (مخفف‌شده امور مالی غیرمتمرکز)، NFT، دائو (سازمان خودگردان متمرکز)، بلاک ‌چین‌‌های عمومی لایه ۱ و لایه ۲، دنیای آموزش راکا متاورس قصد دارد در راستای اهداف خود، مجموعه‌ای از برنامه‌ها را راه‌اندازی کند:
۱. برنامه آموزشی هوشمند مبتنی بر متاورس
این حقیقت توسط جامعه پذیرفته شده که ابزارهای آموزشی دیگر به تجهیزات سنتی کلاس درس محدود نمی‌شوند و تغییر رویه سبب ایجاد خلاقیت‌های اساسی برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان شده است؛ برای ‌مثال کلاس‌های قبل از قرنطینه با تجهیزات آموزشی ارائه مطلب مانند تابلو، پروژکتورهای ویدئویی یا صفحه‌نمایش با اندازه محدود متکی بود، اما در متاورس، مجموعه جدیدی از ابزارها مانند محیط‌های سه‌بعدی مجازی را می‌توان برای ارائه تجربیات آموزشی همه‌جانبه و هوشمند مهیا کرد.
۲. برابری آموزشی
دلیل اصلی نابرابری آموزشی محدودبودن منابع انتقال علم و دانش است. بهبود عدالت آموزشی بزرگ‌ترین هدف راه‌اندازی دنیای آموزشی (راکا متاورس) است. به لطف پشتوانه دانش‌بنیان راکا، دانش‌آموزان در مکان‌هایی که منابع آموزشی محدود است، به‌راحتی می‌توانند تا زمانی که به اینترنت وصل‌اند، به آموزش هوشمند و یکپارچه دسترسی داشته باشد.
مکان‌های تاریخی، کتابخانه‌ها و دیگر موارد در راکا متاورس ساخته خواهند شد و تعداد زیادی دوره‌های آموزشی در راکا متاورس در دسترس خواهند بود. تلفیقی از فرهنگ، آموزش و فناوری هدف اصلی مجموعه راکا و پشتوانه رمز ارز آن است. راکا با تکیه بر فضای مجازی، کاستی را به فراوانی تبدیل می‌کند و این اقدام، هدفی برای تحقق آموزش برابر بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی برای همه افراد است.
از سمتی دیگر، فناوری‌های رمزنگاری مانند NFT، برای زمینه‌ساز فضایی مستقل به‌منظور ارتقا و توسعه فناوری اطلاعات هستند. در تیم پژوهشی راکا، منابع آموزشی به NFT ها در زنجیره‌های بلوکی اجرا می‌شوند تا هدف به‌اشتراک‌گذاری عادلانه منابع آموزشی تحقق یابد. دسترسی برابر به آموزش و محتوای آموزشی با کیفیت بالا به معنای فرصت برابر برای آینده است. این برنامه برای ارائه آموزش به همه است.
۳. عدالت آموزشی
شرکای راکا، از کاراکترهای باز و تغییرناپذیر بلاک چین با ایجاد NFT های دوره‌ای برای جلوگیری از نقض حقوق آموزگاران و رفع اختلافات و همچنین شفاف‌سازی در روند فروش دوره‌های آموزشی استفاده می‌کنند. در این فناوری، تکالیف، امتحانات، بازخورد آموزشی دانش‌آموزان و نمرات در زنجیره ثبت می‌‌شود تا در نتیجه آن ساز و کار جامع و عادلانه را برای مشوق‌های سوابق آموزشی و هدایت بهینه دانش‌آموزان به‌صورت هوشمند تشکیل دهد؛ بنابراین فناوری بلاک ‌چین در سرنوشت نظام آموزشی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
فعالیت‌های یادگیری و آموزش در متاورس، معیارهای منابع آموزشی هستند. معلمان می‌توانند صحنه‌های آموزشی جدید را با استفاده از ماژول‌های موجود و ترکیب مجدد آن تا بدین‌ترتیب در ارائه و انتقال محتوای آموزشی خود تسلط بیشتری داشته باشند.
منبع آموزشی متاورس توسط رادیو کاکا صادر خواهد شد و نشان اختصار این ارز RACA است. راکا + متاورس + مجموعه دانش‌بنیان سه‌گانه قدرتمند اکوسیستم آموزشی هستند که اهداف بلندپروازانه‌ای را دنبال می‌کنند. بسیاری از کاربران در ساختار آموزشی که بهدر اکوسیستم رادیو کاکا، ساختار آموزش + متاورس + NFT کاملاً یکپارچه‌سازی شده است. در آینده، رادیو کاکا به نوآوری‌های بیشتری برای ارتقای علم آموزش ادامه خواهد داد.
به‌طور خلاصه، رادیو کاکا یک متاورس عظیم به نام USM (به عبارتی خدمات آموزشی) خواهد ساخت؛ جایی که بسیاری از نوآوری‌ها مانند فناوری بلاک ‌چین، NFT، DAO، DeFi و تصویرسازی با یکدیگر تلفیق می‌شوند و آموزش که یکی از اهداف اصلی این مجموعه است، سود زیادی از این فضا خواهد برد.
USM یک اکوسیستم متاورس را در راستای توسعه NFT + DeFi ایجاد خواهد کرد تا آینده‌ای بهتر، عادلانه‌تر و شفاف را برای آموزش ترویج دهد و همه بتوانند از مزایای آموزشی این عرصه بهره‌مند شوند.
رادیو کاکا در دنیای بازی‌های دیجیتال (ورود به دنیای متامون‌ها)

اولین سؤال این است که چگونه متامون‌ها ارزش خود را حفظ می‌کنند یا حتی ارزش خود را در داخل پلتفرم USM 3D Planet متاورس افزایش می‌دهند؟ در جنگ پادشاهی متامون، برندگان زمین‌هایی را به دست خواهند آورد و هدف این است که ۹۰۰۰۰ قطعه زمین به دشمنان اختصاص پیدا کند. جزئیات بیشتر این گیم پلن تا پایان ماه مارس میلادی منتشر می‌شود.
فضای این بازی در جایی به دور از زمین و در مریخ واقع شده، گیمرها به مراتب درجه‌های متمایز و ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد و قابلیت‌ها، دسترسی بیشتر و امتیازات ویژه به آن‌ها داده خواهد شد.

اجاره دارایی‌ها

بازارهای اجاره‌ای در USM وجود دارند که در آن بازیکنان می‌توانند متامون‌ها را اجاره کنند تا موقتاً عناوین و امتیازات ویژه را به دست آورند و متامون‌ها را قرض دهند تا از درآمد بسیار خوبی برخوردار شوند.

کسب دارایی رایگان

بخش بزرگی از دارایی‌های درون متاورس مثل بلوک‌های ساختمانی و قطعات محوطه‌سازی به‌عنوان پاداش در میان دارندگان متامون توزیع می‌شوند.

در این گیم پلن متامون‌های اجاره‌ای در بخش نبردها حضور ندارند.

گذاشتن متامون‌ها در گیم پلن سه‌بعدی، وضعیت مالکیت آن را تغییر نمی‌دهد و بر قابلیت‌های استفاده از محیط سه‌بعدی تأثیر چندانی نمی‌گذارد، بلکه تنها با ساختن و نوآوری خود در این بازی به کسب امتیاز می‌پردازید. این روشی نوین برای کسب و ارتقای یک رمز ارز است.
حجم معاملات NFT راکا
کل حجم معاملات ۵۵ روز گذشته در بازارهای رسمی NFT رادیو کاکا از ۳ میلیارد دلار بیشتر شده است. قبل از انتشار رادیو کاکا در مایستری باکس، ارزشمندی آن سبب شد این توکن در مدت ۷۵ دقیقه به قیمت ۳۰ میلیون دلار، توسط علاقه‌مندانش به فروش برسد.
در حال حاضر، بازی متامون Radio Caca روزانه ۳۰۰۰۰ کاربر فعال دارد که تعداد قابل‌توجهی به حساب می‌آید. دارندگان توکن راکا بیش از ۳۵۰۰۰۰ مالک هستند. در افق رشد ویژگی‌های نوآورانه در عصر جهانی متاورس، بازار رسمی NFT رادیو کاکا همچنان به‌عنوان بازار اصلی تجارت باقی خواهد ماند؛ زیرا قرار است در این فضا گیم‌پلن‌ها، مجموعه‌های نوآورانه و انواع NFT ها بین کاربران مبادله ‌شوند.
خرید با رادیو کاکا
این ویژگی در ایران کارایی ندارد، اما برای نشان‌دادن ارزش‌ها و اعتبار این ارز منحصربه‌فرد به بیان آن می‌پردازیم. دارندگان توکن های راکا می‌توانند با استفاده از امکانات راکا هر چیزی را که می‌خواهند از شریک تجاری مجموعه راکا خریداری کنند. رادیو کاکا در قراردادی رسمی با تکیه بر پلتفرم تجارت الکترونیک رمز ارز در سایت Shopping.io که یکی از شرکای تجاری راکا محسوب می‌شود، حضور دارد و این موضوع بیانگر ارزش اقتصادی رادیو کاکاست.
اعمال تخفیف در خرید کاربران
راکا اکنون یک گزینه پرداخت جدید در پلتفرم ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از خرید اقلام روزمره در سایت‌های مبتنی بر تجارت الکترونیکی استفاده کنند. توکن‌های ERCP20 و BEP20 راکا، با این پلتفرم سازگار خواهند بود و تنها دارندگان هریک از این نسخه‌ها از تخفیف ۲ درصدی هنگام پرداخت‌های خرید خود در بازه‌های زمانی مشخص برخوردار خواهند شد. اگرچه این قابلیت مناسب کاربران داخل ایران نیست، این ویژگی‌ها سبب بالارفتن ارزش راکا می‌شود که سرمایه شما را چند برابر می‌کند.
آشنایی با خدمات تجارت الکترونیک راکا
راکا، پلتفرم ساده‌شده‌ای بین رمزنگاری و خدمات خرده‌فروشی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند با رمز ارز خود از سایت‌های مبتنی به تجارت الکترونیکی خرید کنند. نکته‌ای که راکا را در تجارت الکترونیک از سایر رقبا متمایز می‌کند، این است که دیگر لازم نیست کابران نگران محاسبه تورم یا کاهش تورم باشند؛ زیرا همه‌چیز در فضایی ایمن و ساده اتفاق می‌افتد.
کاربران تنها با ایجاد یک حساب کاربری، خدمات را انتخاب می‌کنند که مطابق با سلیقه آنان است و کیف پول خودشان را برای خرید محصولات روزمره از سایت‌های متصل به این پلتفرم خریداری و دریافت می‌کنند. پلتفرم تجارت الکترونیک کریپتو، همراه با انواع تخفیف‌های خاص است که توکن را برای کاربران لذت‌بخش می‌کند و کاربران در هر تراکنشی که صورت می‌گیرد، از تخفیف‌ها و طرح‌های تشویقی خاصی بهره‌مند می‌شوند. این ویژگی در بیش از ۶۹ کشور ارائه می‌شود و ارزش این توکن را به‌سرعت بیشتر می‌کند.
رادیو کاکا ویکی
با توجه ‌به رشد انفجاری مداوم راکا، مدیران این مجموعه می‌خواهند پلتفرمی را به کاربران فعلی و جدید ارائه دهند تا همه‌چیز را درباره اهداف راکا به روشی سازمان‌یافته و به‌روز بدانند و تغییرات را راحت‌تر بیاموزند.
رادیو کاکا ویکی چیست؟

رادیو کاکا ویکی، همه نکات ضروری و اهداف را ساده و آشنایی با تغییرات را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند از آخرین به‌روزرسانی‌ها، اخبار، مقالات، دستاوردها، تبلیغات در کوتاه‌ترین زمان باخبر شوند. می‌توانید درباره راکا، متاورس و پلتفرم گیمینگ مریخ (USM) و بازی بلاک ‌چین جزیره متامون اطلاعات بیشتری کسب کنید و این مجموعه را از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی موجود که به‌راحتی جست‌و‌جو می‌شود، دنبال کنید.
به‌روز نگه‌داشتن
رادیو کاکا ویکی برای راحتی کاربران سازمان‌یافته شده است. اهمیت این موضوع به ارزش‌گذاری و زمان خرید و فروش این توکن کمک می‌کند. این سازمان‌دهی به دو صورت است: از جدیدترین اطلاعات به قدیمی‌ترین اطلاعات در دو قسمت عمومی تا خاص دسته‌بندی شده. به ‌این ‌ترتیب، هنگام جست‌و‌جو سردرگم نمی‌شوید و به‌محض سرچ کلمه می‌توانید اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید.

این مجموعه، رادیو کاکا ویکی را به‌طور منظم به‌روزرسانی خواهد کرد.

شبکه‌های اجتماعی راکا را برای دریافت به‌روزرسانی‌های فوری دنبال کنید و برای آگاهی ساده‌تر و سازمان‌یافته‌تر درباره تمامی اهداف و افق پیش روی راکا
راکا از قابلیت نوشن پشتیبانی می‌کند
نوشن یک ابزار مبتنی بر وب با دسترسی آسان برای ثبت یادداشت‌ها، نکته‌برداری و مدیریت پروژه است. نوشن به‌عنوان یک پلتفرم نوین شروع به کار می‌کند که کاربران می‌توانند آن را با توجه به ملزومات خود اختصاصی کنند و به هر آنچه نیاز دارند تبدیل کنند و درنتیجه از یک فضای کاری و یک پایگاه ‌داده با ویژگی‌های نوین بهره‌مند شوند. انجمن راکا از رابط مدرن و تمیزی که نوشن ارائه می‌دهد، حمایت می‌کند تا بدون سردرگمی و با انعطاف‌پذیری، یافتن، قابلیت دست‌یابی به اطلاعات و اشتراک‌گذاری آن برای کاربران آسان‌تر از گذشته باشد.
نتیجه‌گیری
تحقق اهداف سازمان رادیو کاکا با تکیه ‌بر فضای پررونق بازی‌های دیجیتال بلندپروازانه و دور از انتظار نیست؛ زیرا با استفاده از فضای کریپتوکارنسی اقدام به عرضه توکنی می‌کند که تنها چند ماه پس از تولدش رقبا را به گوشه رینگ فرستاده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با وجود اینکه این سازمان بدون تبلیغات فراگیر و هزینه‌های گزاف تنها به بهترشدن خود تلاش می‌کند، راکا مانند یک بمب متحرک است که به‌زودی این فضا را تصاحب می‌کند. با این ‌حال باید در انتظار آینده بود.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم