Skip to main content

[ad_1]

خرید بازدید ایتا یکی از خدمات ایتا سایت مارکتینگ 98 می باشد که میتوانید بازدید پست کانال ایتا خود را افزایش دهید همچنین امکان خرید سین فیک ایتا برای بنر تبلیغاتی یا پست مسابقه خاص وجود دارد برای کار کافیه از طریق برنامه یا پنل مارکتینگ 98 از طریق لینک زیر سفارش بازدید خود را ثبت کنید.

خرید بازدید ایتا ارزان

اگر به دنبال افزایش سین یا بازدید پست های کانال ایتا خود هستید، خدمات خرید بازدید ایتا سایت مارکتینگ 98 برای شماست. خرید بازدید ایتا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در پنل ما فعال است.

خدمات ایتا | Eitaa member






















































شناسه نام توضیحات قیمت هر 1000 عدد حداقل/حداکثر وضعیت عملیات ها

644

بازدید ایتا |1 پست آخر

توضیحات

15,000  تومان

500000/25

فعال



645

بازدید ایتا |5 پست آخر

توضیحات

21,000  تومان

500000/25

فعال



745

بازدید کانال ایتا پست دلخواه

توضیحات

27,000  تومان

5000/1000

فعال



646

بازدید ایتا | 10 پست آخر

توضیحات

30,000  تومان

500000/25

فعال



759

بازدید ایتا | 20 پست آخر

توضیحات

42,000  تومان

500000/25

فعال



642

ممبر کانال ایتا

توضیحات

195,000  تومان

500000/25

فعال



760

ممبر کانال ایتا سریع

توضیحات

358,500  تومان

500000/25

فعال



761

ممبر پاپ کانال ایتا

توضیحات

1,450,000  تومان

1000/1000

فعال


نحوه خرید بازدید ایتا

یکی از روشهای افزایش بازدید یا سین پست کانال ایتا، خرید بازدید است. شما میتوانید با استفاده از سرویس خرید بازدید ایتا، برای کانال خود به تعداد دلخواه بازدید سفارش دهید و آن را به‌صورت آنی و اتوماتیک دریافت کنید.

انواع خدمات ایتا

پیشنهاد ویژه : خرید بازدید آپارات

خرید بازدید ایتا از سایت مارکتینگ 98

مزایای خرید بازدید ایتا برای کانال شما از سایت مارکتینگ 98 به شرح زیر می باشد.

  • بازدید واقعی و با کیفیت



  • قیمت ارزان در بازار



  • پشتیبانی آنلاین



  • تحویل فوری

خرید ویو ایتا

ویو یا view همان تعداد بازدیدی هست که پست شما توسط ممبر های کانال شما یا سایر ممبر ها در اپلیکیشن پیامرسان ایتا دیده شده است. هر چه تعداد ویو بالاتر باشد، یعنی پست شما پست بهتر و محبوب تری است.

قیمت خرید بازدید ایتا

قیمت خرید بازدید ایتا با توجه به تعداد بازدید و پست متفاوت است قیمت بازدید ایتا برای پست آخر کانال از 12000 تومان شروع میشود که تعرفه ها در جدول زیر مشخص است.








برای هر 1000 بازدید کانال ایتا قیمت ( تومان )
بازدید 1 پست آخر کانال 12000
بازدید 5 پست آخر کانال 15000
بازدید 10 پست آخر کانال 25000
بازدید 20 پست آخر کانال 35000


 

پیشنهاد ویژه : خرید ممبر تلگرام

همانطور که می‌بینید با خرید بازدید ایتا برای تعداد پست های بیشتر می‌توانید قیمت تمام شده بسیار کمتری پرداخت کنید، برای مثلا 1000 بازدید برای یک پست 15 هزار تومان می‌باشد ولی 1000 بازدید برای 5 پست آخر که در واقع می‌شود 5000 بازدید، تنها 21 هزار تومان!

خرید سین کانال ایتا

اصطلاحا به تعداد ویو های یک پست، سین آن پست نیز گفته می شود که ترجمه کلمه seen یا (بازدید شده) انگلیسی می باشد. در واقع خرید سین و خرید ویو هر دو یک سرویس می باشند.

خرید بازدید ایتا

 

برنامه سین فیک ایتا

اگر به دنبال برنامه سین فیک ایتا یا ربات سین زن اتوماتیک برای بازدید پست کانال ایتا هستید می توانید از برنامه بازدید بگیر ایتا استفاده کنید امکانات برنامه سین ایتا به شرح زیر می باشد:

پیشنهاد وِیژه : خرید بازدید سایت

شما می توانید با استفاده از برنامه بازدید بگیر ایتا بدون لاگین شدن به حساب ایتای خود، هر تعداد که می خواهید برای پست های کانال خود بازدید بگیرید! تمام بازدید های این نرم افزار بصورت واقعی انجام می شوند و این فرصت طلایی برای کانال داران ایتایی فراهم شده تا پست های کانال ایتای خود را با شرایط فوق العاده تبلیغ کنند.با نرم افزار بازدید بگیر ایتا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

ویو بگیر ایتا چگونه کار می کند؟

برنامه ویو بگیر ایتا بدون دریافت اطلاعات شخصی شما به هر میزان که بخواهید تعداد بازدید های ویدیو های شما را بالا میبرد. برای استفاده از این برنامه به هیچ وجه نیازی به رمز عبور حساب کاربری شما نیست و براحتی با وارد کردن لینک پست مورد نظرتان می شود تعداد ویو (بازدید) آن را افزایش داد.

خرید بازدید پست کانال ایتا

شما می توانید هنگام خرید تعیین کنید که بازدید را برای 10 پست آخر خود یا 50 پست آخر می خواهید. بدین شکل شما لازم نیست سفارش های متعدد ثبت کنید و در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود.

برای داشتن یک گروه یا کانال موفق در ایتا، نیاز به داشتن بازدید و ممبر زیاد است. بازدید و ممبر نشان‌دهنده تعداد افرادی هستند که پست‌های شما را مشاهده کرده‌اند و عضو گروه یا کانال شما شده‌اند. هرچه بازدید و ممبر بالاتر باشد، نشان می‌دهد که شما دارای جایگاه و اعتبار بالاتری هستید و محتوای شما جذاب و مفید است. همچنین، بازدید و ممبر بالا می‌تواند به شما در جذب تبلیغات، فروش محصولات و خدمات، افزایش درآمد و تاثیرگذاری بیشتر کمک کند.

پنل بازدید ایتا

شما می توانید با استفاده از پنل بازدید ایتا (ویو بگیر ایتا) برای پست های کانال خود بازدید 100 درصد واقعی سفارش دهید و متوجه بازدهی فوق العاده آن شوید. استفاده از این پنل می تواند بازدهی کسب و کار ایتایی شما را به شکل قابل توجهی بالا ببرد.

نرم افزار افزایش بازدید ایتا 

تمام بازدید های این نرم افزار بصورت واقعی انجام می شوند و این فرصت طلایی برای کانال داران ایتایی فراهم شده تا پست های کانال ایتای خود را با شرایط فوق العاده تبلیغ کنند. شما می توانید با خیالی راحت با نرم افزار ویو بگیر ایتا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

افزایش بازدید ایتا

بازدید واقعی یعنی چه؟

وقتی صحبت از بازدید واقعی می کنیم یعنی اینکه تمام کاربرانی که پست شما را مشاهده می کنند 100 درصد تضمین می شود که کاربران واقعی ایتا می باشند. به این ترتیب استفاده از خدمات واقعی می تواند بازده فوق العاده زیادی برای کانال شما داشته باشد.
پس از سفارش در صورت نیاز می توانید جزئیات بیشتر سفارش خود را از پشتیبانی برنامه دریافت کنید و مطمئن شوید که افراد واقعی پست شما را مشاهده کرده اند!

تمام امکانات پنل بازدید ایتا (خرید بازدید ایتا) :

✅امکان افزایش ویو پست کانال ایتا تا هزاران عدد و بدون محدودیت
✅بدون نیاز به وارد کردن پسورد و اطلاعات شخصی شما
✅عدم نیاز به شماره همراه شما
✅افزایش ویو بصورت کاملا واقعی
✅افزایش ویو برای انواع پست های کانال های ایتایی (عکس، متن، ویدیو، استیکرو..)
✅امکان پیگیری سفارشات از طریق پشتیبانی آنلاین
✅امکان خرید فالوور روبیکا
✅امکان خریدلایک روبیکا

پشتیبانی پنل بازدید ایتا چگونه است؟

پشتیبانی از تمام خدمات پنل فالوو و ممبر مارکتینگ 98 به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته انجام می گیرد و برای اطلاعات بیشتر قبل از خرید می توانید از طریق برنامه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید بازدید ایتا
خرید بازدید ایتا

روش های افزایش بازدید ایتا

افزایش بازدید در ایتا با روش های مختلفی انجام میشود، بعد از افزایش ممبر ایتا میتوان گفت افزایش بازدید ایتا اهمیت بسیاری دارد زیرا ممبر های شما به تعداد بازدید کانال شما توجه خواهند داشت.

1. تبلیغات در ایتا

تبلیغات در ایتا به این صورت انجام می شود که شما یک تبلیغ و یا بنر خاص آماده می کنید و جمله ای به خصوص برای آن در نظر می گیرید . سپس سفارش تبلیغ خود را ثبت می کنید تا برای کانال شما تبلیغات را انجام دهد . جهت اطلاع از نحوه انجام تبلیغات و کسب اطلاعات بیشتر از قوانین درج تبلیغات گسترده در ایتا، به صفحه تبلیغات در ایتا مراجعه  کنید .

2. تبادل با کانال های ایتا

روش دوم تبادل با دیگر کانال هاست . شما می توانید در ازای واریز وجه تبلیغ کانال خود را در کانال های دیگر مشابه خودتان انجام دهید، همچنین می توانید در قبال درخواست تبلیغ از کانال ، کانال فرد مقابل را نیز تبلیغ نمایید.

3. برگزاری مسابقه و نظرسنجی در ایتا

شما میتوانید مسابقه یا چالش بازدید در ایتا برگزار کنید و در مسابقه مثلا بگویید که هرکسی که بیشترین بازدید پست را انجام دهد برنده محصول خواهد بود خلاصه با این روش پست های شما اشتراک گذارید میشود و در افزایش بازدید ایتا شما تاثیر فوق العاده جدی خواهد داشت.

4. بهینه‌سازی پروفایل ایتا

تصویر پروفایل جذاب: عکس پروفایل ایتا شما باید جذاب و مناسب کانال باشد. انتخاب یک تصویر با کیفیت و جذاب با توجه به موضوع کانال یا پروفایل شما مهم است. نام کاربری ایتا شما باید آسان به یادگیری و مرتبط با موضوع کانال یا پروفایل شما باشد.

5. درخواست حمایت برای افزایش بازدید ایتا

از بازدیدکنندگان بخواهید که از گروه یا کانال ایتا شما حمایت کنند، برای اینکار باید زحمت و تلاش خود رو روی کانال و گروه خود نشان دهید تا بازدیدکنندگان و ممبر های گروه و کانال شما متوجه تلاش زیاد شما بشوند مثلا از وقتی که صرف درست کردن پست کرده اید صحبت کنید یا تلاش هایی بابت ادیت پست و… این ها میتواند عاملی باشد که بازدیدکنندگان و ممبر ها از کانال شما حمایت کنند و پست های شما را برای دیگران اشتراک گذاری کنند اینگونه شما بیشترین نتیجه را از لحاظ افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا خواهید داشت.

افزایش بازدید و سین پست مسابقه یا چالش چطوری است؟

بازدید پست ایتا کمه؟ برای برنده شدن در قرعه کشی بازدید بالا میخوای؟ ویو رایگان میخوای؟ما میتونیم بازدید پست مسابقه شما رو خیلی سریع بالا ببریم. مثلا برای رسوندن یه پست به 1000 بازدید ، فقط به 2 ساعت زمان نیاز داریم!!

برای خرید بازدید ایتا کافیه در پنل مارکتینگ 98 ثبت نام کنید

ما چجوری بازدید یه پست رو زیاد می کنیم ؟!

بسته به هر شبکه اجتماعی روش افزایش بازدید متفاوت است. از ارسال چندین باره به گروه های مختلف تا ارسال پست به pv افرادی که توی اون گروه ها هستن یا مثلا قرار دادن پست توی کانال ها و کلی روش دیگه که بسته به اینکه توی چه پیام رسانی بخواید افزایش بازدید پست انجام بشه و با چه سرعتی بازدید هاتون اعمال بشه و چند ساعته کار تموم بشه، میتونیم از روش های مختلف برای بالا بردن ویو کمک بگیریم. هر روشی که استفاده کنیم در نهایت خروجی اون افزایش عدد ویو پست شماست .

آخرین بازدید ایتا

آخرین بازدید ایتا

آخرین بازدید به تازگی یعنی چه در ایتا و تشخیص آنلاین بودن در ایتا چطوری است در حال حاضر مدتی پس از آفلاین شدن کاربر ،‌ زمان آخرین حضور او در ایتا بصورت تقریبی و با یکی از عبارات زیر نمایش داده می‌شود:

#انواع_وضعیت_حضور

▪️ آخرین بازدید اخیرا:
یعنی 1 روز از آخرین حضور کاربر در ایتا گذشته است

▫️ آخرین بازدید ظرف یک هفته پیش:
چنین کاربری بین 2 تا 7 روز قبل آنلاین بوده است

▪️ آخرین بازدید ظرف یک ماه پیش:
کاربر بین 7 روز تا یک ماه پیش در ایتا آنلاین بوده است

▫️ #آخرین_بازدید خیلی وقت پیش:
نمایش این عبارت یعنی کاربر در یک ماه اخیر در ایتا حضور نداشته است

🔸 ضمناً در داخل هر گفتگویی اگر یکبار روی اسم مخاطب در بالای صفحه بزنید،‌ آخرین وضعیت وی بروز می‌شود

آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در ایتا

امروز قصد آموزش مخفی کردن آخرین بازدید در ایتا ، last seen recently کردن حساب کاربری در پیام رسان ایتا را داریم . بدین منظور وارد پیام رسان ایتا شوید .

  1. ابتدا برنامه ایتا را اجرا کنید.
  2. از بالای صفحه منو را انتخاب نمایید.
  3. سپس Settings را انتخاب کنید.
  4. گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدید گزینه Last Seen را انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل دارید مخاطبین شما زمان انلاین بودن شما را مشاهده کنند گزینه My Contacts را انتخاب کنید.
اما اگر دوست ندارین کسی آخرین بازدید شما را مشاهده کند گزینه Nobody را انتخاب نمایید.

در ضمن شما می‌توانید فقط برای یک یا چند کاربر آخرین بازدید خود را نمایش دهید برای این کار از قسمت Add exceptions گزینه Add users را انتخاب نمایید و فرد یا افرادی که دوست ندارین آخرین بازدید برای آن‌ها مخفی شود را اضافه کنید.

[ad_2]

Source link