Skip to main content


پتی نیوز – قیمت خط 912 بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که یکی از مهمترین آن ها میزان رند بودن شماره است. بسیاری از افراد به دلیل محبوبیت زیادی که سر شماره 0912 دارد، تمایل دارند این خطوط را خریداری کنند، اما به اشتباه گمان می کنند که قیمت خط 912 رند بسیار زیاد است و از خرید این خطوط منصرف می شوند. اما واقعیت این است که می توان این خطوط را با قیمت کمتر از آنچه گفته می شود خرید.
قیمت خط 0912 رند
قبل از این که به قیمت خطوط 0912 با شماره های رند بپردازیم، بهتر است بدانید که قیمت سیم کارت 0912 بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شود؛ اما 2 مورد از ین فاکتورها یعنی میزان رند بودن شماره و کد خط 912، از سایر فاکتورها بسیار مهم تر هستند و تاثیر زیادی بر قیمت خط 912 دارند. اما منظور از کد خط چیست؟
کد خط سیم کارت های 0912
تعیین کننده کد خط 0912 عددی است که بعد از 0912 یا همان سر شماره مربوط به شماره سیم کارت وجود دارد. شماره 0912 234 4444 یک خط کد 2 محسوب می شود. کد سیم کارت های 0912، تعیین کننده اصالت سیم کارت می باشد.
قیمت خط کد 1 از سایر خطوط بیشتر است. دلیل این افزایش قیمت این است که خطوط کد 1 از سال 1373 توسط شرکت مخابرات برای سر شماره 0912 عرضه شده و در بین کدها، قدیمی ترین و محبوب ترین کد می باشند. قیمت خط کد 2 نیز بالا است اما نه به اندازه قیمت خط کد 1. هرچه عدد مربوط به کد افزایش یابد، قیمت خط کاهش پیدا می کند.
به طور کلی، کدهای 1، 2، 3 و… به ترتیب اصالت بیشتری داشته و از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند. همچنین کدهای 0، 9، 8 و… به ترتیب محبوبیت کمتری دارند و شماره های داری این کد، خط 912 ارزان تلقی می شوند. (در صورت رند نبودن شماره)
انواع شماره رند و تاثیر آن بر قیمت سیم کارت 0912
رند بودن شماره دیگر معیار مهم تاثیر گذار بر قیمت خط 0912 می باشد. شماره های رند به دلیل این که برای مصارف مربوط به کسب و کار و همچنین برندینگ و درج در تبلیغات بسیار مناسب هستند، از قیمت بالایی برخوردار می باشند. اما بهتر است بدانید شماره های رند می توانند انواع گوناگونی داشته باشند که برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه شرح خواهیم داد.

شماره رند پلکانی: این شماره ها اعدادی به صورت پشت سر هم دارند مانند 313233
شماره رند ترتیبی یا برعکس: این شماره ها اعدادی به ترتیب کوچک به بزرگ و یا بزرگ به کوچک دارند، مانند 12345 یا 54321
رند تکرار سر شماره: در این نوع خطوط رند، شماره سر شماره تکرار می شود مانند 09120912334
شماره رند آیینه‌ای: در این شماره ها اعدادی به صورت قرینه وجود دارند، مانند 1551
شماره رند ترازویی: در شماره رند ترازویی دو یا سه رقم یکسان بین یک عدد متفاوت وجود دارند مانند 8526852
رند جفتی یا تکرار 2 رقم: در شماره این سیم کارت ها دو رقم به صورت پشت سرهم تکرار می شوند، مانند 6600 یا 7744

همانطور که در ابتدا ذکر شد، بسیاری از شماره های رند را می توان با قیمت مناسب تری نسبت به خطوط بسیار رند خریداری کرد و در همه موارد شماره های رند، گران قیمت نیستند.
مزایای داشتن سیم کارت رند 0912
همانطور که حتما تا به اینجا متوجه شده‌اید، میزان رند بودن و نوع آن می تواند تاثیر بسزایی در قیمت خط 912 داشته باشد. بنابر این هنگام خرید خط 0912 رند باید توجه کنید که هدف شما از خرید این خطوط چیست. به عبارت دیگر باید بررسی کنید که با توجه به نوع کاربری مدنظر شما، سیم کارتی که نیاز دارید باید از کدام نوع شماره های رند بوده و تا چه میزان رند باشد.
همچنین جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند، بهتر است با مزایایی که این خطوط می توانند در اختیار شما قرار دهند آشنا شوید تا بتوانید به راحتی بررسی کنید که آیا خرید آن ها برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر. در ادامه این مزایا را بازگو خواهیم کرد.
1. افزایش اعتبار و بهبود پرستیژ کاری
استفاده از خطوط 0912 با شماره های رند، می تواند تا حد زیادی اعتبار شرکت ها و افرادی که می خواهند از سیم کارت خود کاربری تجاری داشته باشند را افزایش دهد. بخصوص خطوط رند با کدهای محبوب مانند کد 1 و 2، می توانند تاثیر زیادی بر پرستیژ و اعتبار کسب و کارها داشته باشند.
2. قابلیت بخاطر سپاری
خطوط رند به راحتی در حافظه مخاطبان شما ماندگار می شوند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد جهت انجام امور مربوط به کسب و کار خود و دریافت سفارش ها، اقدام به خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند می کنند.
این کار سبب می شود تا مشتری شما پس از برقراری تماس اول، شماره تماس شما را به خاطر بسپارد و در صورت نیاز مجدد به محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط شما، به راحتی با شما یا شرکتتان مجددا تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نماید.
به عبارت دیگر داشتن خطوط رند برای کسب و کار، می توانند تماس های درآمدزا را از سوی مشتریان قبلی، افزایش دهد.
3. سرمایه گذاری از طریق خرید خط 0912
در سال های اخیر بازار خرید و فروش خطوط 0912 بسیار داغ بوده و داشتن این خطوط با شماره رند و کدهای محبوب مانند داشتن کالایی لوکس می باشد. به همین دلیل قیمت برخی از این خطوط بسیار افزایش یافته و افراد زیادی خرید و فروش آن ها را به قصد سرمایه گذاری انجام می دهند که البته سود قابل قبولی را نیز دریافت می کنند.
شما می توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید یکی از خطوط 0912 کرده و پس از مدتی آن را با سود مناسبی به فروش برسانید.
لازم به ذکر است که همچنان سیم کارت های صفر و کارکرده همراه اول با پیش شماره 0912 در بازار موجود است و علاقمندان به خرید یا سرمایه گذاری می توانند این سیم کارت ها را خریداری کنند. سیم کارت های کارکرده با شماره غیر رند و کدهای غیر محبوب مانند 9 و 0، می توانند گزینه های مناسبی برای افرادی باشند که به دنبال خط 912 ارزان هستند.
با تمام مزایایی که برای خرید خطوط 0912 ذکر شدند، بهتر است بدانید مانند بسیاری از بازارها، در بازار خرید و فروش این خطوط نیز افراد کلاه بردار وجود دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد خرید خطوط 0912 را دارید، به هیچ عنوان خرید خود را از افراد ناشناس و مراکز غیر معتبر انجام ندهید.
جهت خرید یا استعلام قیمت خط 912، بهترین و مطمئن ترین مرجع، وب سایت شرکت ایران همراه با آدرس iran912.com می باشد. همچنین iran912 با در اختیار داشتن لیست های گوناگونی از شماره های 0912 با خصوصیات مختلف، می تواند بهترین گزینه جهت اطلاع از قیمت خط کد 1 و سایر کدها باشد.
 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

∎​