Skip to main content

[ad_1]

خرید پیراهن مبل در اصفهان

برای خرید کاور مبل از اصفهان چه باید کرد ؟

در این مقاله به سؤالاتی نظیر برای خرید کاور مبل از اصفهان چه باید کرد؟

انواع مختلف کاور مبل و به موضوعاتی از این قبیل اشاره خواهیم داشت که به منظور تهیه و خرید انواع گوناگون کاورهای مبل، می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه کنید.

انواع کاور مبل برای خرید در اصفهان

بهتر است که بدانید، پیراهن مبل یا همان کاور مبل را می‌توان در انواع گوناگونی از بازار تهیه کرد.

البته قبل از انتخاب یک مدل خاص از کاور مبل، باید انواع مختلف آن را بشناسید تا راحت‌تر بتوانید نسبت به سلیقه خود و نوع مبلمان خود، نوعی از کاور مبل را انتخاب کنید.

کاور مبل پارچه‌ای

متداول‌ترین نوع کاور‌های مبلی که از بازار می‌توان تهیه کرد، کاور‌های پارچه‌ای می‌باشند؛ زیرا این نوع کاورها از دوخت راحت‌تری برخوردار هستند و دارای تنوع قیمت و تنوع در طرح در مقایسه با سایر کاورهای مبل می‌باشند.

کاورهای پارچه‌ای مبل را می‌توان در انواع بسیار مختلفی تولید کرد که عبارت‌اند از کاور نخی، میکروفایبر و کاور مخمل.

کاور مبل نخی

در این بخش از مقاله برای خرید کاور مبل از اصفهان چه باید کرد، می‌توانیم به متنوع‌ترین جنس پارچه که جهت دوخت کاور‌های مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی پارچه‌های نخی، اشاره‌ای داشته باشیم.

پارچه‌های نخی به دلیل اینکه بسیار نرم، لطیف و خنک می‌باشند، برای دوخت انواع کاور‌های مبل بسیار مناسب هستند.

همچنین، طرح و رنگ‌های مختلفی با استفاده از این پارچه‌ها می‌توان برای کاورهای مبل ایجاد کرد که افراد نیز نسبت به رنگ و طرح مبلمان خانه خود، این کاور‌های نخی را انتخاب نمایند.

کاور مبل میکروفایبر

در صورتی که به دنبال کاور مبلی با جنس پارچه‌ای می‌باشید که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و کشش داشته باشد، پارچه‌های میکروفایبر می‌تواند، انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند.

این کاورهای مبل از نظر ظاهری بسیار شبیه پارچه‌های نخی هستند؛ اما تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر از پارچه‌های نخی می‌باشد و همچنین دارای مقاومت و طول عمر بیشتری نیز هستند.

علاوه بر آن، می‌توان به راحتی آن‌ها را شستشو داد.

کاور مبل مخمل

نوع دیگری از پارچه‌های کاور‌های مبل که دارای لطافت و نرمی بیش از اندازه می‌باشد، پارچه‌های مخمل است و به دلیل لطافت و نرمی که ذکر شد، این نوع پارچه‌ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

همچنین، پارچه‌های مخملی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و گرما نیز می‌باشند.

کاورهای مبل مخملی، در طرح و رنگ‌های متنوعی می‌توان از مجموعه آتلاز کاور تهیه و خرید کرد.

کاور مبل چرمی

اگر به دنبال کاور مبل شیک می‌باشید؛ کاورهای مبل چرمی به شما پیشنهاد می‌شود که البته یکی از گران‌ترین و در عین حال به‌ روزترین کاورهای مبل می‌باشند که می‌توان به جهت محافظت از مبلمان خانه از آن‌ها استفاده نمود.

کاورهای مبل چرمی ظاهر بسیار لاکچری را به خانه شما خواهند داد و به علت جنس مقاوم و براقی که دارند، زیبایی خانه شما را می‌توانند دوچندان نمایند. از کاورهای مبل چرمی، در خانه‌هایی که اتاق پذیرایی با

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و کلاسیک دارند، بیشتر بهره می‌برند.

کاور مبل چرم

چند مزیت فوق العاده از کاورهای مبل چرمی را در این بخش از مقاله برای خرید کاور مبل از اصفهان چه باید کرد، می‌توانیم نام ببریم.

اول اینکه کاورهای مبل چرمی را به راحتی با یک دستمال مرطوب، می‌توان براق و تمیز کرد و گرد و غبار را از روی آن‌ها پاک کرد. علاوه بر این مورد، کاور‌های مبل چرمی از مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت و

سایش برخوردار می‌باشند. به همین علت بیشترین میزان دوام را در بین کاور‌های مبل، کاورهای مبل چرمی دارند.

کاور مبل فول استرچ

نوعی دیگری از کاورهای مبل را می‌توان با عنوان کاور‌های فول استرچ معرفی کرد. این نوع کاور‌ها در واقع از حالت کشسانی و ارتجاعی بالایی برخوردار می‌باشند که به همین دلیل، به رویه مبل می‌چسبند و کاملاً شبیه روکش اصلی مبل می‌باشند.

به همین علت، زمانی که از این کاورهای مبل فول استریج بر روی مبل‌ها منزل‌تان استفاده کنید، انگار نه انگار که روکش اصلی مبل‌تان را تغییر داده‌اید و هیچ کس متوجه این موضوع نمی‌شود که کاور‌هایی را بر روی مبل کشیده‌اید.

کاور مبل آماده فول استرچ

کاورهای مبل فول استرچ، در انواع مدل‌های مختلفی دوخته و عرضه می‌شوند که مدل زنبوری، مدل آلتین کوزا و مدل چاپی فانتزی سه مدل معروف کاورهای مبل فول استرچ می‌باشند.

کلام آخر

در این مقاله برای خرید کاور مبل از اصفهان چه باید کرد، سعی کردیم به انواع متنوع کاورهای مبل اشاره کنیم که به جهت تهیه و خرید هر کدام از انواع کاورهای مبل می‌توانید به مجموعه‌ی آتلاز کاور مراجعه کنید و همچنین اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

[ad_2]

Source link