Skip to main content


پتی نیوز –

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان بیان کرد: جلسه با حضور رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان ، مدیرکل پست بانک مرکزی استان و همکاران این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: تسهیلات با نرخ بهره 33.15 درصد و در قالب 7 طرح حمایتی شامل: حمایت از طرح های ویژه ملی، طرح های پیشران، طرح های تولیدی صادرات محور، طرح های دانش بنیان با فناوری بالا، طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، طرح های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی (شهری و روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش ارائه می شود.

سملیان تصریح کرد: در این جلسه، مسایل مختلفی پیرامون ارائه تسهیلات از جمله سهم و نوع آورده(نقدی/غیرنقدی) متقاضیان، مدل طرح توجیهی کسب و کارها، تعداد ضامن ها و … مطرح و بررسی شد. 

وی اظهار کرد: این اداره کل از طرح های پارک علم و فناوری که در حوزه فاوا هستند نیز حمایت می کند.

سملیان در پایان تاکید کرد: این اداره کل تلاش می کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی لازم با مدیران استانی بمنظور تسهیل در حمایت های مالی از کسب و کارهای حوزه فاوا را انجام دهد.

∎​